We verkregen via KBKB de afspraken mbt inkomprijzen zaalseizoen '16-'17. De tarieven kan u inkijken via volgend document:

Inkomprijzen zaal '16 -'17

Scaldis biedt aan zijn leden en sympathisanten een abonnement 'ALLE WEDSTRIJDEN - KERN & JEUGD' voor de prijs van €45, voor onze jeugdtrainers kost dit abonnement slechts €25. Dit abonnement geldt voor Scaldis-thuiswedstrijden op Kwik Indoor en op Wilrijkse Pleinen.

Hoe bestellen?

U stuurt een mailtje naar scaldis@korfbal.be en geeft door op wie zijn naam het abonnement moet aangemaakt worden.

U stort €45/€25 pp op rekening van Scaldis: BE05 7509 4944 7175 met vermelding : "ABONNEMENT + NAAM"

De zaalcompetitie start op 13 november, wij sluiten de verkoop af op 5 november. Het abonnement wordt pas aangemaakt na betaling en zal voor u klaarliggen aan onze kassa van Kwik vanaf 13 november'16.

ANN VR