Clubkaart Scaldis

Van september’19 hopen wij klaar te zijn met het aanbieden van een CLUBKAART voor betalingen in onze kantine.

Spelende leden vanaf U16, krijgen deze kaart automatisch op hun eigen naam aangeboden. Al de andere leden en sympathisanten kunnen TIJDELIJK een clubkaart OP NAAM laten aanmaken. U dient dit echter wel aan te vragen via onderstaande link:

>>> Klik hier<<<

Of via de optie INSCHRIJVINGEN EN AANKOPEN in uw MIJN TWIZZIT module.

Weet wel dat deze actie tijdelijk maar OP NAAM zal aangeboden worden, omdat wij die NU met een groot aantal gaan aankopen. Actie loopt tot 15 september’19.

Achteraf zal een 1ste kaart altijd GRATIS aan iemand gegeven worden, of die nu sympathisant, ouder is of lid. Maar het geldt voor IEDEREEN dat bij verlies een 2de kaart u €3 zal kosten.

In principe kan u de kaart ZELF opladen via een app, maar dan kost het u wel €2 per actie, maar je kan via deze app ook steeds GRATIS je saldo raadplegen. Van zodra in werking krijgt u de info waar u de app kan downloaden.

Opladen in de kantine zelf, kan alleen bij bestuursleden, zij moeten hier echter nog een opleiding voor krijgen. Maw het systeem staat nog niet helemaal op punt, maar van zodra wij meer info hebben, zal u die zeker ontvangen. Het voornaamste is nu dat iedereen die interesse heeft zijn kaart alvast aanvraagt.

In naam RVB R.Scaldis S.C.vzw

Ann Van regemortel, secretaris